Is de manier waarop je leest veranderd? Wil je meer of juist minder uit je abonnement halen? Wij helpen je graag persoonlijk met het vinden van een passende oplossing.
Inloggen
Online aanpassen
Door in te loggen met je account kun je jouw abonnement aanpassen:
Je kunt een nieuwe kortingsperiode aanvragen. Daarbij kunnen wij je drie kortingen aanbieden afhankelijk van de kortingsperiode die je kiest.
Ben je niet tevreden over jouw abonnement? Dan kun je kiezen voor een ander magazine.
U kunt uw nieuwe abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van het eerste nummer. Binnen deze periode kunt u zonder kosten afzien van de bestelling.
Het herroepen van uw abonnement kan telefonisch via 088-5500250 binnen de standaard openingstijden. Het is ook mogelijk te herroepen via het herroepingsformulier. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit is verwerkt. U kunt uw abonnement niet online herroepen.
Kan ik mijn abonnement wijzigen?
Dit is afhankelijk van de status van uw abonnement. U kunt kiezen voor een andere abonnementsvorm, bijvoorbeeld Libelle Digitaal of Libelle Digitaal Basis. U kunt ook kiezen voor een nieuwe kortingsperiode of overstappen naar een andere titel. Log in om de mogelijkheden te bekijken.
Wat moet ik doen bij een overlijden?
Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw dierbare.
Dit is een verdrietige periode waarin u waarschijnlijk veel moet regelen. Wij helpen u graag met het stopzetten van het abonnement zodat u daar niet meer naar om hoeft te kijken. De stopzetting is direct en kosteloos en klantgegevens worden geblokkeerd voor verdere marketingdoeleinden. U meldt het overlijden het snelst via het formulier 'overlijden melden'. Lukt het niet om het overlijden digitaal te melden? Dan kunt u bellen met onze Nabestaandendesk op telefoonnummer 085-0004971.
Maak voor het doorgeven geen gebruik van de reguliere opzegmogelijkheden. Deze opzeggingen worden automatisch verwerkt en de klantgegevens worden dan niet direct geblokkeerd.
Staat jouw vraag er niet tussen? Ga naar klantenservice.